facebook

Jesienna promocja!

Niedziela - Piątek w cenach niższych o -20%

Oferta wczasowa od 01.09.2017 Zarezerwuj

Konferencje

Weekendy

Wczasy

Wczasy odchudzajace

Wczasy dla Seniorów

Kolonie

Zielone szkoły

.
.
.
.
.
.

Spa na Mazurach

WYPOCZYNEK DLA CALEJ RODZINY W OLSZTYNIE

 

Duży Basen

Prowadzimy nowoczesny hotel z basenem rekreacyjnym oraz rozbudowaną Strefą Relaksu, w których mogą Państwo przyjemnie spędzić czas oraz odpocząć i uciec od codziennego stresu. Basen posiada wbudowaną funkcję uruchamiającą przeciwfalę, dzięki czemu zabawa w naszym basenie staje się jeszcze bardziej niezwykła.

Wymiary basenu to 15 m x 3 m, a jego głębokość – 1,5 m.

Basen dla dzieci

Jesteśmy hotelem z wieloma atrakcjami dla najmłodszych, dlatego w naszej Strefie Relaksu nie mogło zabraknąć miejsca na płytki basen dla dzieci. Prowadzą do niego antypoślizgowe schodki, dlatego idealnie nadaje się do zabawy nawet dla najmłodszych dzieci. Dzięki jego lokalizacji tuż obok basenu rekreacyjnego, Państwa dzieci nieustannie pozostają pod bezpieczną opieką, nie ograniczając zabawy dorosłym gościom.

Wymiary basenu dla dzieci : 2,5 m x 2,5 m. Głębokość: 30 cm.

Łaźnia parowa z aromaterapią

Łaźnia parowa to specjalny rodzaj sauny, w której wilgotność powietrza dochodzi nawet do 100%. W odróżnieniu od sauny fińskiej, temperatura w łaźni parowej jest jednak niższa i wynosi ok. 40-50°C.

Należy pamiętać, by jednorazowo w łaźni parowej nie spędzać więcej niż 5-15 minut, natomiast łączny czas dzienny nie powinien przekraczać 30 minut np. 2 x 15 min lub 3 x 10 min. Najlepsze efekty zdrowotne można uzyskać korzystając z sauny od 2 do 3 razy w tygodniu. Po każdym wyjściu z sauny należy pamiętać, aby wziąć naprzemienny prysznic chłodną i ciepłą wodą, a następnie odpocząć 10-15 minut. Maksymalna liczba wejść do łaźni parowej dla dzieci od 3 do 12 lat to 1 raz dziennie. Dla dorosłych czas ten można wydłużyć do dwóch lub trzech.

Istotną rolę odgrywa również odpowiednie nawodnienie organizmu. Przebywając w saunie i w czasie odpoczynku zalecamy pić herbatę, soki naturalne lub wodę mineralną. Korzystając z łaźni parowej, nie powinno się również smarować ciała lub twarzy żadnymi kremami lub balsamami, gdyż powoduje to zmniejszenie powierzchni ciała, które wydala pot. Podczas zabiegów i kuracji nie należy dużo jeść, a także pić kawy i alkoholu.

Wskazania:

  • przewlekłe choroby takie jak: napięcie mięśni grzbietu, przewlekłe reumatoidalne zapalenie stawów, zesztywniające zapalenie stawów, kręgosłupa
  • nawracające choroby pulmonologiczne: astma oskrzelowa, przewlekłe, zapalenie oskrzeli
  • choroby kardiologiczne: nadciśnienie w I i II stadium (nieustalone), niedrożność tętnic obwodowych (I i II stopień wg. Fontaine)
  • dusznica bolesna naczynioruchowa, zawał serca (nie wcześniej jak 6 miesięcy po incydencie)
  • ogólne wskazania: dla poprawy wydolności i ogólnego stanu zdrowia, jako środek hartujący przy obniżonej odporności

Przeciwwskazania:

  • reumatoidalne: w ostrym stanie reumatycznym
  • pulmonologiczne: infekcje: przeziębienie, gruźlica, ostry stan astmatyczny
  • kardiologia: niewydolność serca, krążenia i wieńcowa ze stenokardią spoczynkową, i inne choroby serca oraz nadciśnienie (najlepiej korzystać po konsultacji z lekarzem)
  • Inne: ostre stany zapalne, wrzody, guzy, ogniska zakażenia (np: przy bólu zęba), choroby weneryczne, epilepsja, jaskra, daltonizm (wskazana jest konsultacja z lekarzem)

Sauna fińska

Sauna fińska to doskonałe miejsce na oczyszczenie organizmu z wszelkiego rodzaju toksyn i zanieczyszczeń. Wysoka temperatura dochodząca do 80°C oraz niska wilgotność powietrza wynosząca średnio 10–15% powoduje, że bardzo szybko poprawia się krążenie. Korzystanie z sauny powinno odbywać się w kilku sesjach, od kilku do kilkunastu minut każda.

Po odbyciu sesji w saunie zaleca się kąpiel np. w hotelowym basenie lub pod prysznicem.

Wskazania:

  • Przewlekłe choroby takie jak: napięcie mięśni grzbietu, przewlekłe reumatoidalne zapalenie stawów, zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa.
  • Obturacyjne choroby płuc: astma oskrzelowa, przewlekłe zapalenie oskrzeli, przewlekła obturacyjna choroba płuc
  • Choroby kardiologiczne: nadciśnienie w I i II stadium (nieustalone), niedrożność tętnic obwodowych (I i II stopień wg Fontaine), dusznica bolesna naczynioruchowa, zawał serca (nie wcześniej niż 6 miesięcy po incydencie).
  • Ogólne wskazania: dla poprawy wydolności (podnosi wydolność w sportach wytrzymałościowych) i ogólnego stanu zdrowia, jako środek hartujący przy obniżonej odporności.
  • Anoreksja
  • Bóle reumatyczne, ale nie neuropatyczne

Przeciwwskazania:

  • Reumatoidalne: w ostrym stanie reumatycznym
  • Pulmonologiczne – infekcje: przeziębienie, gruźlica, ostry stan astmatyczny.
  • Kardiologiczne: niewydolność serca, krążenia i wieńcowa ze stenokardią spoczynkową, niedawno przebyty zawał mięśnia sercowego oraz inne choroby serca i nadciśnienie (najlepiej korzystać po konsultacji z lekarzem).
  • Inne: ciąża, ostre stany zapalne, wrzody, guzy, ogniska zakażenia (np. przy bólu zęba), choroby weneryczne, padaczka, jaskra, stulejka, impotencja, daltonizm i inne (wskazana jest konsultacja z lekarzem).
  • Korzystanie z sauny nie jest jednak przeciwwskazane u większości osób z chorobą niedokrwienną serca
  • Nadużywanie alkoholu, kokainy, kac.
  • Ortopedyczne: osoby posiadające implanty np. endoproteza stawu biodrowego.

Jacuzzi

Ożywczą moc kąpieli odkryto już w starożytności. Udowodniono naukowo, że kąpiel z bąbelkami uspokaja, wycisza oraz regeneruje nie tylko duszę, ale i ciało. Pobudza krążenia krwi, zmniejsza napięcie mięśniowe oraz wspomaga procesy odnowy biologicznej.Lecznicze działanie jacuzzi wykorzystuje się nie tylko w celach relaksu i odprężenia.

Do głównych wskazań kąpieli należą:

  • Syndrom przewlekłego zmęczenia
  • Zwiększone napięcie mięśniowe
  • Urazy mięśni, ścięgien
  • Artretyzm
  • Bóle głowy pochodzenia zwyrodnieniowego
  • Bezsenność
  • Bóle pleców i nóg u kobiet w ciąży

Solarium

Opalanie w solarium zapewnia relaks i dobry nastrój, poprawia samopoczucie, pozwala uniknąć depresji, a dodatkowo pozwala cieszyć się pięknym kolorem skóry.

Aby jednak bezpiecznie korzystać z solarium, warto pamiętać o tym, że:

Jak zawsze w życiu najważniejszy jest umiar. Dotyczy to opalania na słońcu i w solarium.
Minimalny odstęp czasu pomiędzy seansami opalania w solarium powinien wynosić 48 godzin. W czasie roku maksymalna liczba seansów opalania w solarium nie powinna przekraczać 60, z uwzględnieniem przerwy pomiędzy następnymi sesjami.
Opalając się w solarium i na słońcu, zawsze musimy chronić nasze oczy i zakładać okulary ochronne – ich brak może prowadzić do uszkodzenia soczewki i rogówki oka.
Niewskazane jest korzystanie z solarium w momencie, gdy tego samego dnia wystawialiśmy naszą skórę na ekspozycję słoneczną.
Przed opalaniem musimy zadbać, aby nasza skóra była czysta, pozbawiona kosmetyków – kremów, perfum, dezodorantów, należy również zmyć makijaż, gdyż niektóre z nich mogą zawierać składniki uczulające. Kosmetyki – również podczas opalania na słońcu – mogą zwiększać wrażliwość skóry na światło i stać się przyczyną uczuleń i przebarwień.
W solarium nie używamy kosmetyków z filtrami UV, należy stosować profesjonalne kosmetyki solaryjne.